Tema: Re: Paspiningaut apie Vilnių?
Autorius: karolis
Data: 2013-09-04 10:24:18
geras aprasymas, bet ar naudoji inkara taip ir neatsakei :) man irgi idomu
kokiu budu stoji

"spakainas"  parašė naujienų news:l04eik$f0d$1@trimpas.omnitel.net...

Tai galim kada palėkt, prisiderinsim ;] Jei neklystu, tu tokio Audriaus
Nevulio pažystamas, jis geras mano draugas.

Dėl žvejybos - tai kad aš pats tik nuo pernai tokį procesą pradėjau
"kultivuot", seniau tik su dugninėm ar plūdine sėdėdavau. Bet pabandžiau
ir užkabino, jau vien dėl to, kad jei nieko ir nepagauni tai bent gamta
pasigroži, vaizdai keičiasi, laikas visai neprailgsta.

O šiaip tai, ką ten daug žinot ar mokėt, aš ne iš tų profų kur pagal
dangaus apsiniaukimo lygį ar slėgį padangose galiu spręst ant ko
šiandien kibs vaivorykštiniai upėtakiai... Nu plauki, mėtai sukriukę,
pakaitalioji spalvas - jei apsiniaukę tai kokią šviesesnę, jei saulė
šviečia tai bronzinę ar net juodą... Bandai įmest arčiau kokių
šabakštynų, po kuriais tikėtina gali tūnot plėšrūnas. Nu jei
persistengi, įmeti į šakas ar į šaknis - tenka stabdyt valtį, kabintis
už kranto ar pan. Todėl ir patogu dviese - vienas irkluoja, kitas
vynioja :D Labai pasiteisina trumpas spiningas - ypač siauresnėj upėj.
Nery jau reik ilgesnio, kad toliau užmestum.
Dėl to mėtymo į priekį... tai net nežinau, paprastai svarbu ne kaip toli
užmesi, bet kaip tiksliai į tinkamą vietą pataikysi, dažnai koks šapalas
tai griebia vos nukritusią blizgę, tai kaip ir dzin tas atstumas.
Ešeriai labai mėgsta kai sukdamas šiek tiek atleidi - tuo momentu ir
sega. Lydekos išvis durnos - jom belenkaip gerai. Salatį sunku pagaut,
reikia pataikyt kada jie maitinasi (atpažint nesunku - py$telna uodega
taip, kad infarktą gali gaut) ir tuo momentu bandyt įmest į tą vietą,
gal kiek toliau tos vietos ir per ją pratempt imituojant pridaužtą žuvį,
tipo ale su patimpčiojimais. Nors ką čia man šnekėt, čia teoriškai taip,
nes pats tik vieną jį ir tesugavau (nors gan neblogas - 3.5kg).
Upėtakius sugaut sunkiausia, anie baikštūs ir gausiai atsargūs. Man
pavyko tik mažyčius kontrabandinius kelis užkabint - paleidau atgal,
durniukai jie visai dar. Kiršliuką pavyko ištraukt kelių šimtų g -
gyvena toliau. Šitie tai nežinau kaip ten ir kur laikosi, gal labiau
kaip šapalai - srovėj prie akmenų ir slenksčių.

Nu tai taip ir vyksta viskas - plauki, mėtai labiau į priekį/į šonus.
Jei pamatai kažkokią smagesnę vietą, slenksčius ar šiaip kokį sąnašyną,
pabandai kažkiek stabtelt, apmėtai ir plauki toliau. Sustoji, užkramtai
lašinių, paklausai paukščių nu ir toliau plauki. Geriausia kai sustoji
pavalgyt ir koks salatis netoliese tiiiik joooooPt. Eina lašiniai su
visom dėžėm ant dugno, spiningas į rankas ir vėl varai :D