Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: Gimp
Data: 2011-08-11 07:44:51
Beje, kokia bauda uz plaukiojima benzinu iki 06.20 (tarkim "legaliu" 5 AG
ten kur po 06.20 galima)? Prie Baluoso Ignalinoje atvaziavo bichas
(kulturke: ponaujis BMW X5, priekaba, valtis, benzininis variklis,
pasisveikino, paklause ar galima masina pasistatyti netoli, valti prisivezt
prie ezero), brolis su juo pasisnekejo apie valti, variklius, zvejyba ir
pan. Tai jis sezoniskuma sprendzia kiek kitaip: sako turiu pasiruoses litus
jei ka baudai sumoketi ir plaukau visa sezona su benzu. Aisku istatyma
pazeidzia, bet jei plauko ne su Vichr ar kokia kita iskasena - jokio ten
triuksmo realaus nera.

--
Gimp