Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: kaleda
Data: 2011-08-01 14:11:38
> Dal klausimas kokia patirtis vezti pripusta
> valti ant auto stogo: greitis, kuro sanaudos, kiti niuansai?

Ant stogo esu  vezes Orion-6 kaunas-vilnius-kaunas.
Kuro sanaudos nepasirode, kad ziauriai padidejo.
Kuri laika myniau ir 120+ (daugiau nezinau ar aktualu, ypac su laivu ant
stogo ;-))

Vienintelis kas uzknisdavo, tai kai dirzais priverzi ja prie stogo - tie
dirzai vibruodavo ir skleisdavo ziauriai dideli garsa prie >60kmh.
Sprendimas buvo sumauti tuos uzverzimo dirzus i PVC vamzdziu izoliacines
medziagas - pigus ir labai efektyvus sprendimas.

--
kaleda