Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: Bandy
Data: 2011-07-28 10:22:18
zvejojam dviese su 3 m Fregat valtim. Siaip mums vietos uztenka Esu ne karta
zvejojas su Bush 4-4.2 m (dydzio tiksliai nepamenu) , taip komfortas
didesnis. Bet ir pacios valties svoris ir dydis transportavimui man ziauriai
nepatiko.
Turim 32 lbs Minikota ir akuma 100 Ah. Siaip mums jo uztenka pilnai. Tiesa
zvejojam balose. I kokias Kauno marias nelendam.
elektrinio privalumai:
tylus( man pvz erzina kaip 4 val ryte plauki, grazu ir salimais praplaukia
parpalas)
ekonomis variantas
jokiu technikiniu
jokiu apriboji del sezono ir balu