Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: VP
Data: 2011-07-27 15:23:58
pakankamai komfortishkai jaustumeties 390 ilgio valtyje. nereiks nei
kelenais trankytis, nei pechiais stumdytis, nei galva sukt kur daiktus
pasidet ar kaip
chia taip uzhmest, kad kolegai netrukdyt...
Pusetinai jaustis galima ir 360 ilgio valtyje, bet jau reik pagalvot ko ir
kiek pasiimt...
tiesa, dar priklauso nuo zhukles budo. su pludinuke sedet galima ir
mazhesneje valtyje (ko gero)
o va spiningaut jau gali but nepatogu...

o del elektriniu varikliu...
kol pats nepabandzhiau ir ant savo kailio nepatyriau, tai galvojau kad
elektrinis varikliukas yra geris...
uzhteko keliu "ishplaukimu" i didesne bala prie didesnio vejo ir mane apeme
tokia "depresija"...
o ir privalumu elektrinuko nelabai daug izhvelgiu. neskaitant kainos,
zhinoma...