Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: VP
Data: 2011-07-28 10:57:01
Povilai. Gal ash ir ishlepintas, gal... tik man zhvejyba - malonumas. tai ir
stengiuosi to malonumo apturet maksimaliai. Beje, jei pasitaiko proga plaukt
su "minimalistine" valtele, tai ir plaukiu :) ir nesispyrioju :) bet zhmones
klause "ar bus komfortishka". O mano supratimu komfortishka nei 2.8, nei 3.2
ilgio pustinukeje tikrai nebus.
Beje, Povilai, tu gal pazhiurek i PortaBote bortus... skiriasi jie nuo
"pustinukes"? Kiek ash atsimenu, tai skiriasi net ir laaabai... tai gal
pabandyk kada pamatuot, kiek jusu portabote "vidines erdves" ir kokio
dydzhio "pustinuke" tai atitiks.