Tema: Re: PVC valties dydis zvejybai dviese
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-27 15:49:05
Nu tai normaliai tada. Bet jei varijantas kad nufigalini kur nors į kitą
pusę kauno marių, o ten pyst ir išsikrauna akumas :D Man kažkaip benzas
patikimiau atrodo tuo klausimu.
Bendradarbis įvaldęs turi hondą kažkokį >2 ah benzą už 2000 lt naują su
garantija. Tai kažkaip neypač tas skirtumas.
Dėl triukšmo - taip, elektrinis tyliau, bet jei velkiauji ar spiningauji
tai kaip ir px, o jei plauki į vietą su plūdine žvejot, tai prieš
atplaukiant gali užgesint, o jei labai jau ten tiksliai reik tai ir su
irklu kokiu pasistumsi tuos 2 metrus. Nors realiai man regis kad tas
triukšmas ten simbolinis labiau.
Dėl balų pasirinkimo: jei bala maža, tai gal ir irklų pakanka?
Vienintelis svarus argumentas tai sezoniškumas, šitą 100% pateisinu.