Tema: Re: lydekos bunda
Autorius: VP
Data: 2010-09-02 10:33:29
:) jei teisingai pasirinkt vobleriu gamintojus ir modelius - metasi
vobleriai tikrai gerai :) (nereikia tik uzhsiciklint ant aises ar rapalos)
jei teisingai ivaldyt "supratima" kaip tie vobleriai elgiasi vandenyje -
jokiam guminukui tokio zhaismo nesuteiksi.
jei pakankamai skaidrus vanduo - vizulinis panashumas i zhuvyte vargu ar
buna pas koki masala didesnis.
be to, nemachiau guminuko kurio "virpesiai" taip aktyviai "drebintu"
spininga, itariu kad ir po vandeniu panashiai tas drebejimas jauchiamas.
o kabinejasi uzh beleko visi masalai, jei tik kabliukais ta "beleka" pasiekt
gali...
Tik nereikia galvoti kad vobleris - numeris vienas visom salygom ir visoms
zhuvims.