Tema: Re: lydekos bunda
Autorius: priest
Data: 2010-08-31 08:15:58
Tai kad čia, kolega, kaip ir nėr taisyklių. Kiekvienas gaudo ant masalų,
artimo savo dūšiai: vieni gumas tampo, kiti metalą skandina, treti
"buratinus" maudo. Nėra gi tokio masalo, kuris būtų "pats pats", kiekvienas
renkasi pagal save. O kad kibo  "tik ant konkretaus masalo", tai ir labai
gerai, nes būna, kad išbandai vos ne visus turimus dėžutėje ir nieko
nesugauni. Aš, pavyzdžiui, labiausiai mėgstu gaudyt tik su guminukais,
nežiūrint nei į metų laiką, nei į orą ( tik spalvas ir dydžius pakaitalioju
pagal vandens spalvą ir orą). Jeigu kimba- tai kimba, o jeigu nekimba, tik
tada išbandau viską, kas guli dėžutėje ( pradedant sukrėmis, baigiant
vobleriais). Bet 9 kartus iš 10 vis vien nekimba. Todėl sakyčiau taip:
gaudyk su tokiais masalais, kuriais tau pačiam patinka žvejoti ir jeigu tą
dieną žuvys apskritai kimba, tai ir pagausi.

priest