Tema: Re: lydekos bunda
Autorius: karolis
Data: 2010-08-31 16:13:28
del to zvejyba ir idomi kad visi abejojam :) o siaip tai yra tikrai nemazai vobleriu traukimo budu, pvz nuleidi skestanti ant dugno ir ji pakelineji. arba atvirksciai stipriai nerianti plaukianti vobleri atleidi kad jis pakiltu i virsu. tiek kad daugiau nei 3-4 metru gylyje "einanciu" vobleriu nesu mates traukiant. nebent velkiaujant. turiu pora tokiu nusipirkes tik isbandyt nelabai yra kur