Tema: Re: seliavines lydekos bunda
Autorius: Romas
Data: 2010-09-01 09:33:22
"priest" <nebutina@rasinet.lt> wrote in message
news:i5isa0$dgp$1@trimpas.omnitel.net...
> Čia gal reikėtų atskirą temą užkurt, bet jeigu jau išėjo kalba, tai čia paklausiu:
> ar kas nors esat matęs ( ar sugavęs) tą "seliavinę lydeką"? Ir kuo ji skiriasi nuo
> "neseliavinės lydekos" arba kaip ją identifikuoti, pagal kokius požymius? Klausimas
> visiškai be jokios ironijos.
> Man susidaro toks įspūdis, kad beveik visi žvejai žino, kas tai per lydeka ( ji
> didelė arba labai didelė, visada lindi gyliuose, plaukioja įkandin seliavų būrių ir
> minta tik seliavomis), bet matė ją tiek, kiek ir sniego žmogų.
> [...]
---------------------
Plateliai, gylis apie 30 m , exo dugne rodo nemazai zuvies smulkios, kuri yra pakilusi
nuo dugno gal 2-3-5 m . Tai seliava. Dreifuojant esant nedideliam vejui , Exo parodo
didesni simboli , maniskis parodo kai kada 2 didesnius simbolius susijungusius. Tai
jau seliavine lydeka, gano savo "aveles".
Gaudymas tokis- kai randi seliavas , kabini nemaza vobleri, bet segi ji per 2-3
m pavadi, kuris risamas prie metalinio liezuvelio ( taip ji vadinu) Jis skestantis ,
bet pagrindas
tame, kad priesindamasis vandeniui kai velkiauji , jis efektyviai skandina vobleri
gylyn.
Kitas budas- galvakablis 30 -40g su dideliu kabliu , aisku papuostas dideliu guminuku,
ji
ismeti tolyn pries veja, ir lauki kol pasieks dugna, o toliau Jeeg principas.galima ir
velkiauti.
Gaudyta abiem budais , abiem irangom , asmeniskai pats neturiu pagaves, bet valtyje
turejome laimikiu, kuriu max buvo 11Kg.
dar apie exo Plateliuose - jei tokiame paciame gylyje rodo pavienes zuvis nedideli
simboli,
bet zuvis drieztai palei dugna , ir tu simboliu maziau nei seliaviniu - Sykai
Kaip Plateliu miestelis , praplauki Karalienes sala, ir siplaukes i plota judi
kryptimi
link buvusios karnes raketu bazes. Nuplaukus apie 1/4 atstumo ten dazniausiai randamos
seliavos,
ten seniau ir pramonininkai leisdavo tinklus. Teko su exo jiem padeti , surasti
seliavas ::)))
o vaizdas seliavines ir dideles neseliavines bent man tas pats, didele ir padoriai
stora.

Romanas