Tema: seliavines lydekos bunda
Autorius: priest
Data: 2010-08-31 15:24:32
Čia gal reikėtų atskirą temą užkurt, bet jeigu jau išėjo kalba, tai čia
paklausiu: ar kas nors esat matęs ( ar sugavęs) tą "seliavinę lydeką"? Ir
kuo ji skiriasi nuo "neseliavinės lydekos" arba kaip ją identifikuoti, pagal
kokius požymius? Klausimas visiškai be jokios ironijos.
Man susidaro toks įspūdis, kad beveik visi žvejai žino, kas tai per lydeka
( ji didelė arba labai didelė, visada lindi gyliuose, plaukioja įkandin
seliavų būrių ir minta tik seliavomis), bet matė ją tiek, kiek ir sniego
žmogų.
Todėl visai rimtai klausiu: ar kas nors esat sugavęs lydeką, apie kurią
galėtumėt pasakyti: čia ji- seliavinė.

priest