Tema: Re: lydekos bunda
Autorius: Ash
Data: 2010-08-31 15:17:26
Mano supratimu žuvys daugiau orientuojasi ne akimis, o "šonine linija" kur
eina per žvynus. Būtent ja jos jaučia virpesius.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
nezinau, as zemupy nezvejoju, aukstupy tokiu kalneliu buna vienas ir gyliai
taip stipriai neperkritineja. zinau tik tiek kad lydeka puikiai medzioja
virs jos plaukiancias zuvis, todel tikrai nebutina traukti palei dugna. o
del matymo tai nesigincysiu, nieko nezinau, vienok labai abejoju tavo
teiginiu kad jeigu trauksi pusantro metro virs lydekos galvos ji nematys kad
kazkas juda dangaus fone. o siaip idomu, kai guminuka trauki dugnu jus
nesikabina? :)