Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-05-28 01:01:18
"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:irnlr8$e7g$1@trimpas.omnitel.net...

> O šiaip esu šventai įsitikinęs, kad gyvūnai "mato" daugiau nei žmonės,
> ir pagal kvapą jaučia tam tikras žmonių savybes. Todėl nenustebsiu, jei
> vieną gražią dieną, gyvūnai pradės tiesiogine to žodžio prasme pjauti
> kai kuriuos žmones :DDD

Nereikia pervertinti. Žinoma, kvapus jaučia, tačiau tie kvapai tikrai ne visada atspindi būdo savybes. Pvz., šiandien mano šunys nei iš šio nei iš to amtelėjo ant moters, su kuria prasilenkiam kiekvieną rytą, ir niekada anksčiau jie į tą moterį nereaguodavo. Kas juos žino, ką jie ten užuodė - gal adrenaliną, gal hormonus, gal alkoholį ar aštrius kvepalus, bet tai, kad jiems pasirodė įtartina, dar nereiškia, kad tikrai tai bloga.