Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-09 22:24:18
faunos newsgroupe negatyvas gyvunu (bent jau kaciu) atzvilgiu eina pagrinde
is taves - tikrai manai, kad tau cia vieta?
O apie kaciu auklejima, akivaizdu, nei menkiausio supratimo neturi - tas
pats kurpalis katem, sunim, kanarelem ir kokiem ziurkenam visiskai netinka -
arba pasidomek pries taskydamasis patarimais, arba patylek, kai taves
neklausia, ir neskleisk dezinformuojanciu lamerisku sapalioniu.
Ir dar - jei jau pastebejimai pilasi apie moteris ir ju psichika, tai gal
eik i kokias supermamas, ten ir tau bus linksmiau, o gal ir naudos zmonijai
duosi, kuria nuo tos zarazos (turiu omeny supermamu foruma) atkalbejes...

Caponi