Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: Rivo
Data: 2011-05-26 15:14:18
Odinės pirštinės (storos) yra gerai tam atvejui. O jei labai aršiai puola,
imama paklodė. Supakuota ir pakabinta greit pasidarys sukalbama...

"velnias"  parašė naujienų news:io4q67$dhj$1@trimpas.omnitel.net...

kai kate puola, tu jos i rankas nepaimsi ir neparodysi kas yra
seimininkas.
vaiksciojom dvi dienas aplinkui, kaip apie psichini ligoni, dabar jau
atsigavo ir vel pasidare murkiantis kailio gabalas.