Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: B.A.@work
Data: 2011-04-13 15:35:27
2011.04.07 22:41, velnias rašė:
> kastruota, nusipenejusi, aptingusi, neisnervuota, o va kas nutiko...
> pasimove per nelaime maximos maisheli ant kaklo ir lakste kaukdama
> snypsdama, paskui palindo po spinta. nuemiau atsargiai, islindo, davesi
> glostoma, bet kazkaip keistai ausys i sona, snukis smailus.
> ir dar kaip durnas sugalvojau paerzinti, ta pati maisheli patrashkinau,
> puole kaip zveris, visi pabegom. Dvi valandas bijojom pajudeti, sedim ant
> sofos, as isvis stoviu kaip stulpas, o zveris nervingai laizosi ir seka
> kiekviena judesi, purkscia. Bijojom i tualeta eiti, pz viskam.
> [...]

Kate patyre gausu stresa (bet cia jauciu ne naujiena). Esme tame, kad
jei taip elgiasi, tai gaunasi kad namie seiminkas ji o ne jus. O tai jau
nera gerai. Kai pyksta, pabandyk saukt vardu nu arba is bedos "kic kic
kic". Ji turi girdet tavo balsa ir apsiramint. Plius paglostyk, kad dar
labiau apsiramintu. Jei ims pulti, tai must nereik, idealu butu pagavus,
tiesiog prispaust prie zeme, kad nejudetu, tada supras bejegiskuma (kiek
zinau sitas metodas labiau tinka maziem suniukam dresuot, bet mano katei
irgi proto biski ikrete). O siaip kate turi suprast is tavo ir seimos
nariu balso kas yra gerai daroma kas negerai.