Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-09 21:24:34
Blyn, tu rimtai ant tiek durnas, kad viska is pradinio pasakojimo pazodziui
suvokei? Tada su tavim viskas dar blogiau nei as galvojau...

Caponi

P.S. manau absoliuti dauguma siame newsgroupe sedinciu zmoniu gyvunus laiko
ne tam, kad uzejus blogai nuotaikai turetu po ranka koki silpnesni uz save
"paauklejimui ir vietos parodymui", tuo tarpu tu vienintelis cia, panasu,
esi tikras NEMYLETOJAS ir tikriausiai del to jautiesi tikras VYRAS. Gal eik
i koki sungaudziu foruma, ten daugiau bendraminciu rasi.