Tema: Re: gelbekit, kate pabludo
Autorius: Dex
Data: 2011-05-27 11:02:48
Laaaaaaabai mėgstu tokius pasakojimus. O ir pats mergas tikrinu duodamas
savo Haskiui apžiūrėti. Jei šuo bijo ar pyksta - nakum tokia merga,
bėdos tik su ja turėsiu :DDD

O šiaip esu šventai įsitikinęs, kad gyvūnai "mato" daugiau nei žmonės,
ir pagal kvapą jaučia tam tikras žmonių savybes. Todėl nenustebsiu, jei
vieną gražią dieną, gyvūnai pradės tiesiogine to žodžio prasme pjauti
kai kuriuos žmones :DDD

Dex