Tema: Re: kontroleris saulës kolektoriui
Autorius: Levas
Data: 2011-11-17 18:21:43
jau buvo mineta, galim uzvirti litra, desimt ar kuba. Tai tik temperatura.

O poto skaiciuosim paprastai energijos kiekis, laikas, kaina vs. tradicines energijos kaina. Man tikrai nereikia jokiu ekstremumu ir panasiai. Bet pagal mano skaiciavimus, man netgi Vasaros metu, karstam vandeniui labiau apsimoka pabrangusia elektra naudoti.

O dabar tie pokstai primenu duju irangos skaiciavimus- mol atsiperka per metus, taciau svelniai nutylima kad per metus reikia taksistu dirbti :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt