Tema: Re: kontroleris saulės kolektoriui
Autorius: dpi
Data: 2011-11-09 12:11:39
Junginejimas pagal skirtuma tai cia standartinis tokiuose projektuose.
Vienas populiarus (ir tarp lietuviu) nemokamas sprendimas yra
http://radiokot.ru/circuit/digital/home/29/
Lituoti moki? Jei ka, Atmega uzprogramuota galeciau nebrangiai
suorganizuoti.
Su loginimu tokio dalyko neteko matyti.
Pats kaip sakiau irgi zadu daryti panasu varianta, gal su daugiau galimybiu
(daugiau termometru, su 16x2 ekraniuku). Reikes ir apie loginima pamastyti.

Carambola tavo atveju manau neaktuali, nebent nori moketi papildomus pinigus
uz WIFI ar LAN. Tikiuosi G.S. nesupyks :)
Tau reikia prociko su soft + termometru (pvz DS18B20 vieni populiariausiu) +
ekrano (?) + valdymo dalies (rele). Rysiui su PC dar interfeiso (RS232, USB,
LAN, WIFI)
Detaliu kainos pvz:  atmega - 6-20lt, DS18B20 5-9lt, ekranas 4-20lt, RS232
ar USB 5-10lt. Na o softo jau arba free ieskoti arba rasyti arba kreiptis i
ka nors. As kai/jei turesiu gatava soft, manau parduociau uz koki 50lt
irasyta i atmega.