Tema: Re: kontroleris saulės kolektoriui
Autorius: Neziniukas
Data: 2011-11-17 15:16:12
Sita tinklapi http://www.energitechas.lt/produktas.php?id=1# perskaiciau ir
dar labai daug panasiu, ir Kauno ZUA mokslininku tyrimus ir su gamintoju
atstovais snekejau ir su pardavejais RESTA parodose. Bet as noriu matyti ne
vidutinius statistinius duomenis, o konkretu kolektoriu sumontuota namui,
kavinei ar pirciai ir zinoti kiek jis prisilde vandens ir kiek karsto
vandens buvo sunaudota. Ir noriu visu metu statistikos. Visi teigia, kad
labai apsimoka, o kazkokio pavyzdinio su online statistika egzemplioriaus
niekas nepastato. Taigi pasiziuretu zmogus ir begtu pirkti, o dabar ranka
numoja.