Tema: Re: kontroleris saulės kolektoriui
Autorius: Neziniukas
Data: 2011-11-10 13:07:53
Gerai, nerodysiu, bet as dabar zinau kiek litu man kainuoja karstas vanduo,
o kiek silumos degancios dujos pagamina man net neidomu. Karsta vandeni
naudoju rytais nusiprausti ir isplauti dvi lekstes ir  mane domina ar
karstas vanduo ryte bus susiles nuo vakarykstes saules ar isijungus dujiniam
katilui. Ir tie skaiciai man pades.
Suprantu, kad esi pardavejas ir naudoji marketingo gudrybes.
P.S. As jau dabar zinau, kad man neapsimoka net daryti saules kolektoriaus,
o apie pirkima net nekalbu. Tiesiog tai laisvalaikis ir technine kuryba
dziugina.