Tema: Re: kontroleris saulės kolektoriui
Autorius: Neziniukas
Data: 2011-11-09 22:07:30
Carambolos LAN'as visai tiktu siuo atveju- duomenis tiesiai i weba galetu
siusti, arba pats kaip webo serveris veiktu ir statistika galetu rodyti.
Sitas variantas man labai patiktu:
reikia prociko su soft + termometru (pvz DS18B20 vieni populiariausiu) +
> ekrano (?) + valdymo dalies (rele). Rysiui su PC dar interfeiso (RS232,
> USB, LAN, WIFI)
>As kai/jei turesiu gatava soft, manau parduociau uz koki 50lt irasyta i
>atmega
^^^^^^^^^^^^^- as pirmas pirkejas :-), parasysiu epastu savo adresa...