Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: Sail
Data: 2011-07-29 09:32:13
Nuo to niekas neapsaugotas.

Pas drauga CRT telikas, budamas budejimo rezime, uzsidege. Ne dumais, o jau
normalia ugnim. Gerai, buvo namie, tai ismete i lauka.

Geriau paviesink, kuris ten Grundingas, kaina, modelis, istrizaine ir t.t. O
tai nerandu nieko, gali tekti isigyti telika su 24V maitinimu ir deti
step-up koverteri, o nesinoretu taip.