Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: svyt
Data: 2011-07-14 13:43:57
as nautbukui nupirkau tv adapteri, o pati nautbuka maitinu nautbukiniu
adapteriu kuris is 12 daro ivairias itampas, mano anutbukam reikia 16 kitam
19 v, akumo beveik nesodina, 220v masininis adapteris akuma nusodina per
kelias valandas pajungus nautbuka. naubukai pakankamai pigus, kelionej gana
universalus (pasitaiko interneta susirast) todel naudot labai patogu ir
universalu, ka dar su kompu galima daryt nepasakosiu :-)

--
vyt/ /