Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: lietuvys
Data: 2011-07-08 11:22:36
Mano monitorius Samsung SyncMaster P2370, kurio brolis turi TV tunerį (kai pirkau savo, su TV buvo apie pora šimtų litų brangesnis), maitinamas iš 14,0V, 3,5V DC blokelio.
Nežinau kaip jis dirbtų prie kitokių įtampų. Galima būtų pabandyti.. Ar nesugadinčiau, ką manot?

--

Marius
IT, elektronika, mikrokontrolerių programavimas