Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: svyt
Data: 2011-07-15 21:43:47
mano dar analoginis, nelabai as ziuriu telika, rodo gerai,del skaitmenos
manau kad bendru atveju neturetu, jei nautas bent 4pentiumas su gigu
operatyvines atminties, ir neikistas i toki koks win7 pro. perkant adapteri
buna parasyti minimalus aparaturiniai reikalavimai. Jei kompas netrukcioja
ziurint ful hd tv tai turetu patemt ir mpeg4, cia reik klaust kas bande,
galbut tas mpeg4 nereikalauja tokiu resursu. uztat issiprendzia kruva kitu
problemu siuo atveju- konverteriai, kruvos laidu, jungciu masinoj labai
nepatikima, adapteris i 220 sodins akuma, turesi ziuret telika su uzvestu
varikliu.

--
vyt/ /