Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: Sail
Data: 2011-07-20 14:53:56
Taip, sitas modelis turimas omeny. Kadangi reliai reiks tik kitais metais,
tai gal dar kas geresnio pasirodys.

Siaip visos 19 matricos sudas, tik viena teko matyt normalia, bet ten nera
12V.

Dar radau kelis telikus su isoriniu maitinimu, bet 24V. Irgi blogai.

Bet kuriuo atveju man i kemperi reikia, tai teks daryt ir antena kazkokia.