Tema: Re: TV maitinimas is 12V
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-07-20 11:10:24
Man tiko 19 coliu grundig'as. Matrica nestebuklinga, bet kazkaip ir nemaciau
19 coliu su super duper matricomis. 22 coliai naudoja daugiau energijos, o
akumo talpa ribota...  Be to, tv eterinis signalas taip pat nestebuklai....
O kai isjungs analoga, tai is vis nebus ka ziureti (jau prie keliu ezeru
pagautos skaitmenines ziureti neimanoma (vaizdas byra kvadratais). Tuo tarpu
analogas visai pakenciamai rodo.
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6295 (20110714) __________

http://www.eset.com