Tema: Re: Kaip pagauti elektros vagi daugiabuciame name?
Autorius: svyt
Data: 2011-05-09 10:48:40
butent, ir vakaruose ne durniai, pinigus visi skaiciuoja ir iesko kaip
mazint islaidas, ko suklestejo dujines ar dizelines masinos europoj o ne
amerikoj ar rusijoj kur kuras pigus?,suda ka ten kas vazinetu dujomis jei
jis kainuotu tiek pat,  tokia ekologija labai nepopuliaru kai uz ja reik
susimoketi, juk padare be skaitliuko norma kuba, kai man gerai issimaudyt
viena karta beveik kubo reikia. tai ir varom pas mociute mano ir sesers
gimine maudytis, o ji ten viena registruota.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,