Tema: Re: Kaip pagauti elektros vag daugiabu iame name?
Autorius: Laimis
Data: 2011-05-08 18:15:06
Levas rašė:
> nu jau visi parašėt formules? :)
>
> Dabar jau aš bandysiu aiškinti.... atsiradus diodui, visos
> supaprastintos formulės (a.k.a šaknis iš 2 ir pan) nebegalioja... :)

Puikiai (tiksliai) ir praktiškai galioja. Praktiškai ir tiksliai tiek,
kiek *praktiškai* rozetėje ir apkrovoje yra sinusuoidė, o ne kokios nors
kitos formos įtampa/srovė. Net jei ir pakraipyta, patriukšminta
sinusoidė, bet kol ji dar iš esmės praktiškai sinusoidė, tai ir formulė
dar iš esmės praktiškai tiksli (su atitinkama, neitin reikšminga
skaičiavimų paklaida).