Tema: Re: Kaip pagauti elektros vag daugiabu iame name?
Autorius: Levas
Data: 2011-05-08 23:12:22
cia jums ne pastovi itampa.

U2 ir U1 tai momentines ar efektine reiksme (ta kur voltmetras rodo)? Tokiu atveju reikia skaiciuoti momentines galias ir jas sudeti.

"Kintamosios sroves efektine reiksme lygi reiksmei tokios ekvivalentines nuolatines sroves, kuri, tekedama ta pacia varza, kaip ir kintamoji srove, per kintamosios sroves PERIODA isskiria ta pati silumos kieki" - cia is knygutes apibrezimas.

jums is knygutes formules nufotkinti? :)

Kas bus su energija issiskirusia radiatoriuje?

--
Bye, Levas