Tema: Re: Kaip pagauti elektros vagį daugiabučiame name?
Autorius: Rivo
Data: 2011-05-06 09:21:49
einam tik ten, kur plombos neliestos. kur nuplėšta - tikrina elektrikas.
Popieriukus geriausia klijuot prieš pat susirinkima ir tik ten paaiškint ko
cia prilipdem.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O prie ko cia plombavimas? Nu ateisi tu pas mane namo pries tai susitares ir
ispejes. Tikrai manai, kad tie vagiantys elektra tokie durniai ir ka nors
rasi?

"Rivo"  wrote in message news:iq023n$iod$1@trimpas.omnitel.net...

Samdyt elektriką, kad patikrintu 100 butų įvadą ir patikrinti 20 yra šioks
toks ekonominis skirtumas. Visur einama be teismo orderio, su pačių
šeimininkų pritarimu. Principas: vagie, kepurė dega...

"Quicker"  parašė naujienų news:ipu7sf$v92$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.05.05 15:37, miegapele wrote:
> lietuviskas mentalitetas kvepia is tolo "irodyk". gal geriau nekis negu
> kur nepadejai ir kur nepriguli ir nereikes niekam nieko irodineti.

Tai čia suprantama, bet juk esmė buvo - kaip pagauti vagį, ane? Tai kaip
tu jį pagausi, jei pats viską darysi kaip bandiūga. Plombuosi tai ko
neturi teisės plombuot, tikrinsi tai ko neturi teisės tikrint, eisi ten
kur neturi teisės eit ir t.t.?

Pagauti reikia protu, o ne tūpu užsispyrimu; patikrinti elementariai kur
kokie kabeliai nueina, patikrinti bendros elektros skaitliuką,
patikrinti vartojamas sroves ir t.t. Vat kai rasit ne vietoj pajungtą
kabelį - tada ir sudarinėkit komisijas, kvieskit liudininkus, fiksuokit
faktus, rašykit skundus ir t.t.