Tema: Re: Kaip pagauti elektros vagį daugiabučiame name?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-05-04 10:16:29
Nusipirkom 98 buta ir daremes remonta. Pakeiciau viso buto instala,
susidejau viduj
automatus ir pan.
Ateina kita diena kaimynas ir sako, blet, ka cia padarei, ner elektros pas
mane vienoj
rozetej. Sakau, tavo bedos, susitaisyk. O problema aiski. Yra bendra siena,
statybininkai
viena rozete is jo puses pajunge prie mano laidu. Arba klaida, arba neatvede
jo buto laidu
iki tos vietos.