Tema: Re: A123 celes
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-22 23:33:36
On 03/22/2011 11:27 PM, Dainiushas wrote:
> nu visai neblogai :). Ir motorolerio platforma, bent jau man
> patrauklesnė atrodo, ir dėkingesnė konstravimui....

tai tik taip atrodo... :) nedidele masina (pvz smartas) isvis idealu.
tik su pliusais ateina ir daug minusu. kur laikyt, kur krauti, ka daryt
pakeliui issikrovus. neskaitant aisku kainos. plius motoroleri jau
butinai reik registruoti. o dvirka ir i rusy ir i lifta telpa. beto,
variklio/bateriju kaina taip minimum 3x motorolerio atveju lygininant su
dviraciu. ir vistiek tai lieka 'dviratis' tik didelis. ziema
nepanaudosi. as daryciau arba dvirati, arba masina. kolkas turiu salygas
ir lesas tik dviraciui :)