Tema: Re: A123 celes
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-22 19:45:08
On 03/22/2011 07:34 PM, ReM wrote:

> Tai čia nieko nuostabaus. Aš todėl ir pasiūliau tokį testą. :)
> Beje, kalba buvo apie C, o ne apie ciklų skaičių. Modelistų LiPo tiek ciklų neatlaiko, tačiau tokias sroves - laisvai.
> Labai abejoju ar prie 30C A123 atlaikytų 1000 ciklų. Gerai jei nors pusę atlaikytų...

kuom tavo abejones gristos?
tai ka tu pasiulei isvis nera testas. investuojant keleteta tukstanciu i
akumus norisi kad po metu nereiktu pirkt nauju. to uzvedes masina nustatysi.
na siaip visgi pats netestuosiu. Sarunas turi automatizuota stenda, jis
ir testuos. As i ta laika kitais darbais uzsiimsiu.