Tema: Re: A123 celes
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-22 23:13:46
On 03/22/2011 11:09 PM, Dainiushas wrote:
> .

> bandau įsivaizduot, kad normaliam važiavimui, kaip su dviračiu, reikia
> ~700W? Kaip stabdyt žadi?

tai uztenka. bet as noriu biski atsargos turet. nes ateity ketinu ir
'truputi' linksmesni aparata padaryt. aisku silpnesnis variklis butu
lengvesnis, bet jau pasirinkau sita, beto jie tikrai gerai
uzsirekomendave, labai populiarus.
o stabdyt tai dviracio stabdziais. jei cia apie regeneracija klausi, tai
pradzioje jos nebus.