Tema: Re: A123 celes
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-22 23:08:18
On 03/22/2011 10:59 PM, CodeC wrote:
> [...]

nu tai motoras grubiai 1500 Lt. batarkes apie 2000 Lt. kontroleris apie
300 Lt. pakrovejas dar kazkiek. BMS pats gal darysiu, vel gausis koks
pora simtu. nu dar visokia smulkme. va ir biudzetas. pacio dviracio
kainos vistiek dar netraukia :)
va ant tokio ketinau viska det:

http://www.center-sell.com/index.php?main_page=popup_image&pID=1483

kai dar sportini buvo mintis daryt. bet labai man jo pagailo ir pradziai
nutariau orientuotis i atstuma ir komforta. tai teks kito donoro
ieskotis, ale city comfort tipo.