Tema: Re: A123 celes
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-03-22 23:17:01
vat net įdomu pasidarė - ant kiek komplikuota būtų primontuot kažką
tokio:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14408 :)

O šiaip tai išlieka pagrindinis klausimas - kur jį dėt kur nors
nuvažiavus. Man tiesiog dviračiu už 2kLt niekaip nesigauna prisiverst
važiut į maGsimą, tai ką daryt su konstruktorium už 6kLt - nesugalvoju
:). Nebent, apsauginį vežiotis....