Tema: Re: A123 celes
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-03-22 22:40:24

> nu pagal kai kuriu zmoniu atsiliepimus, testu rezultatai rodo, kad yra
> A123 ir 'kitos LiFePo4' baterijos.
>cia tai garantuotas sirpotriebas
> zaisliukam.

nu bet žinai, ten žaisliukai ne už vieną k$, varikliai taip po 3kW. Kiek
tu planuoji variklį dėt?

> nera konstanta. ziurint kaip ir kur vaziuosi.
> as desiu 48V 20Ah baterija. veliau gal daugiau.

Jie gerai pamenu, Tesla Roadster ~100km/h greičiu važiuoja su ~10kw/h.
Tau tikrai tiek reikia dviračiui? Turi idėjų, kaip krausi, koks variklis
  bus, kuo jį valdysi?

> nu idemiai ziurejau ir nei vieno skirtumo neradau.

Nu bent jau man pasirodė, kad užrašai skiriasi, skirtingose vietose. Gal
ir px....