Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-02-24 01:17:02
Ieskau, bet beda sudetingesne, kad atkartos problemos nesugebejau pats -
atsiranda dar man nesuprasta logika, itariu vieno automato atsaka nuo kurios
lyg ir buvo bedos, bet nieko nepadarius bedos dingo, po to vel buvo atsirade
ir dabar vel 2 dienos nerandu. Maigiau, baksnojau ir klibinau visus laidus,
lempas ir t.t. laukiu kol vel atsiras bedos dabar..

Sian dar atejo elektrikas, kuris skaitliuka nuraso - jo pasiulymas "apeik
nuotekio rele, sudek riebesnius automatus ir baigsis beda".. As tada
stovejau su kazkuom tarp wtf ir facepalm mina..

Pastebejimas kad net skalbiankes visas programas prasukau ir ziurejau ar
prie kurios nors nenueina i PE kas turi i N eit.. Skalbianke tvarkoj :)