Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: vvvirgis
Data: 2011-02-22 17:33:58
Visi simptomai veda prie nulio nebuvumo. Butu vienfazis tinklas sedetum
patamsy, o kai trifazis tai visos fazes per pajungtu prietaisu grandines
uzsidaro nuliniame taske. Matuok itampa tarp nulio ir fazes.

--
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> parase naujienu
pranesime:ik0a0g$j5g$1@trimpas.omnitel.net...