Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: arulis
Data: 2011-02-22 11:44:30
Levas wrote:

> man tik keistai nuskambejo:

O cia kada dega ant neutralo? jei nuotekio rele ijungta - tai neutralas turi
buti be itampos, ar cia pas tave indikatorius "yra itampa" kai ~0.5 v ?
O jei isjungta nuotekio rele - ir uz jos ant neutrales yra itampa - i skur
ji? ateina per "uzpakali" - bet butu idomu suzinoti tada itampos dydi ir
kokia srove ji duoda jei sujungi su 0 ar PE