Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: Levas
Data: 2011-02-21 23:13:41
man tik keistai nuskambejo:

> kazkas ne taip su mano laidais -> indikatorinis atsuktuvas sviecia nuo
> neutralo. Suradau kad kalta kinietiska lauko lempa su judesio sensorium, kai
> pamato judesi, paduoda faze i neutrala. Ta atjungus dingo visos bedos.

Padarius kaip cia parasyta, tai suveikus judesio davikliui geriausiu atveju ismustu sroves atkirta, blogesniu atveju tas kiniskas sviestuvas pats issiardytu ir atsijungtu.

Sakysim gal rasydamas supainiojiot PE su N. Tada iskirtinetu sroves nuotekio rele. Bet ir tuo atveju tas aparatas turetu nelabai jau veikti, nes kiniski sviestuvai PE laido nenaudoja kam nors...

Dabar i tamstos retorini klausima "kaip gali ismusti kai nera fazes"... Atsijungiat faze ir vistiek "musa" elektra? Valio, atradote nauja elektros saltini. Junkites ir ciulpkit is jo nemokama elektra. Arba pagalvokit, kad visdelto jusu N (nulis) jau nebe toks ir nulis, o kazkur nutruko ir jus gaunat kazka isvestinio is triju faziu ir  viso rajono apkrovu vidurkio. Ir tas nebenulis labai gerai gamina srove su PE laidininku.

O siaip, atsijungiat ir nuli ir pamieruojat varza tarp L ir PE, N ir PE.