Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-02-22 14:25:52
PE su N tikrai nesumaisiau. Laidai visi pertikrinti serija kartu, niekas
netrumpina. KA kinietiskas sviestuvas dare man dar nedasilo.. sian su
testeriu ziuresiu kas daros. Indikatorinis atsuktuvas pas mane tikras, ne
tas kur sviecia nuo el. lauko prie laidu.

Faze ant N rode tada, kai ivadas ijungtas ir elektra veikia. Lempos dega,
skalbiankes skalbia. ir per kelias minutes ismusa rele. Kartais neisijungia
visai, o kartais isijungia ir nemusa keliom minutem..

Siandien ieskosiu kur vaiksto nedideli potencialai ten kur ju neturi but..
Jei nerasiu, grysiu toliau bedavotis :)

O apie ivado kokybe as nedvejoju, bet laidus visus pratikrinau jau, kad
viskas ten kur reikia. Gal ir nepamenu visu taisykliu reikalavimu, bet gerai
suprantu ka ir kaip pajungiau. Puse metu veike be problemu.