Tema: Re: Sroves nuotekio reles anomalijos..
Autorius: siGis
Data: 2011-02-23 18:28:42

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:ik366h$g97$1@trimpas.omnitel.net...
> Kol kas padariau isvada kad N problemos buvo, pasiknisau skyde po laidus,
> nieks nepalaida.. Kol kas beda dingo, o siaip itariu kad N problemos net
> ne pas mane, o sekanciam, pastato skyde..

Jeigu viskas teisingai prijungta - problemos pas tave. T. y. arba releje
(tai galima patikrinti), arba uz jos. Jeigu nepavyksta rasti vieno kurio
automatelio kuri ijungus meta nuoteki - galima itarti padidejusias nuotekio
sroves keliose sakose. Pamegink jungineti ivairias automateliu kombinacijas.
Is pradziu po du, paskui po tris. Teks pasiknysti.

Galima ieskoti gedimo ir is kito galo. Pamegink prisiminti ka naujai
prijungei, ijungei pries prasidedant metymams. Gal koki prailgintuva kur i
bala imetei...