Tema: Re: darom usb dac [KB]
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-12 17:43:08
On 02/12/2011 05:29 PM, Tomas D. wrote:
> Jei cia prasideda diskusija tarp "teisingo maiteko projektavimo" ir
> "teisingo stiprintuvo maiteko projektavimo", tai as audiofiliniu stiprintuvu
> ir kitu ten tu zvaigzdziu metalo kabeliu su 99% sviesos greicio istorijose
> kompetencijos neturiu ir priimsiu visus situs postus kaip gryna tiesa :)

man rodos Gediminas cia kalbejo konkreciai apie trasavima, o ne apie
audiofilinius dalykus. siaip tai nzn pries kiek metu esu isikales i
galva - stengtis nejungti energijos vartotoju nuosekliai. taip kad manau
padariau teisingai - pasiziurejes 'sroves' kelia pamatysi kad visur
padaryta 'zvaigzdes' principu. gal kai kur to taikyt ir negalima, bet
maitinimo atveju tai manau galioja 100%.