Tema: Re: darom usb dac [KB]
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-10 22:37:09
On 02/10/2011 10:17 PM, sample wrote:

> cia tu uzkibai ant vieno zinomiausio turbut kabliuko. Zeme yra viena ir zemiska.

o siaip tai biski keistai tu cia apibendrinai. ne priestarauju, bet
tiesiog prisimenu nemaza patirti lipdant visokais embedded schemutes su
MSP430 mikrovaldikliais, kurie turi labai nemazai visokio integruoto
analogo (ADC, DAC ir pan). tai ten irgi atskiri ir maitinimai ir zemes
skaitmenai ir analogui. ir taip pat ir aplication note pilna, su
hint'ais kaip geriau decouplint, kaip maitinima teisingai padaryt. tai
ten tikrai tikrai nesujungtos zemes i 'viena ir zemiska'. tai cia as
izvelgiu analogiska atveji - USB, skaitmena yra viena dalis, o PLL, DAC
yra atskira dalis, turi savo atskira maitinima, vidini reguliatoriu,
todel man neatrodo keista isvesti atskiri zemes pin'ai. koks tikslas
butu juos isvesti, jei nebutu prasmes schemoje atskirti? juk sujungti
tai ir chip'o viduje galima. cia tokia mano logika.