Tema: Re: darom usb dac [KB]
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-11 13:25:53
On 02/11/2011 01:18 PM, Levas wrote:
> ir dar man paaiskinkit, kad vieno diodo lygintuvas ant 24V AC grandines? Kad reiketu statyti didesnius kondikus ir rimtesnius stabilizatorius?

cia ir man paciam keista, bet dariau vadovaudamasis keliu zmoniu
patarimais. beje ponas Contax irgi maciau visose savo schemose panasius
naudoja. man vienas pazystamas garbaus amziaus zmogus, kuris gyvena is
stiprintuvu konstravimo, sake kad toks lygintuvas audio stiprekui yra
pats geriausias variantas. jisai darydamas galingus a klases kartotuvus
jungia po dvi apvijas lygiagreciai, kiekviena per dioda aisku. tai man
galios cia daug nereikia, todel jungiu tik viena.